Over waarom de joden Jezus Christus haten

Herbloggen van Nathanael Kapner, Copyright 2007-201 1(google translate gebruikt )

Artikelen mogen alleen worden gereproduceerd met het auteurschap van Br. Nathanael Kapner

& Link To Real Jew News (SM) ( zie link onderaan)

DE HELE WERELD BEGRIJPT dat Jezus Christus de Joodse Messias is.

Elk jaar met Kerstmis zien we advertenties om te komen luisteren naar “Händels Messiah”. We hebben allemaal dat prachtige refrein in onze oren tijdens het kersttijdseizoen: “For Unto Us A Child Is Born.”

Toch zullen de Joden in hun koppigheid je vertellen: “Jezus Christus was een bedrieger.” De beste onder de Joden zal je vertellen: “Jezus Christus was een groot leraar, maar niet de Messias.” Of de ergste onder de Joden zal je vertellen: “Jezus Christus was een tovenaar.” Maar als het erop aankomt, zullen de Joden uiteindelijk zeggen: “Ik ben als Jood geboren en ik zal als Jood sterven.” (Wat ze bedoelen is: “Ik zal nooit een Goy worden.”)

Ik ben opgegroeid als Jood. Mijn beide ouders waren joods. Ik ging als peuter naar de Hebreeuwse school. Het was ons verboden om het Nieuwe Testament te lezen.

Ik herinner me dat mevrouw Schecter vertelde dat in onze 10e klas Sabbatschool klas vergelijkende religies het volgende zei: ‘Het christendom is uitgevonden door een manische depressivum genaamd Saulus van Tarsus. Daarom gaan we niet eens de moeite nemen om het christendom te bestuderen. We gaan nu verder met de studie van het boeddhisme. “

Ik was teleurgesteld. Ik wilde in ieder geval iets weten over de religie waarin we niet mochten geloven. In feite werd ons in onze Joodse kringen verteld: “Jezus Christus is voor de heidenen, niet voor ons Joden.”

Pas toen ik in 1968 aan de universiteit begon, kon ik een Nieuwe Testament kopen en over Jezus Christus lezen. Ik was verbaasd over hoe “Joods” het Nieuwe Testament was.

En ik werd gewoon verliefd op de persoon van Jezus Christus – wat met Hem die naar de mensen ging, tot hen sprak in gelijkenissen en genezing en ongelooflijke wonderen deed.

Bovenal voelde ik diep van binnen dat Hij een van de onze was en dat hij niet alleen voor de heidenen was, maar voor wij Joden – ja, in de eerste plaats, dat is “de eerste”, voor ons Joden. Eigenlijk wilde ik dat Hij in de eerste plaats voor mij was.

Kort na mijn bekering sloot ik me aan bij de Joden voor Jezus-beweging en ging ik de straat op met traktaten als “Jesus Made Me Kosher” en “If Only The Rabbis Knew How Wrong They Are.” De meeste Joden die ik op straat tegenkwam, stonden helemaal niet open om de beweringen van Jezus Christus in overweging te nemen. Eentje was al verslagen voordat hij zelfs maar begon.

Als ze toegaven dat er iets waar was met wat je ze vertelde, zouden ze het de volgende minuut tegenspreken.

Ik denk dat de heilige Paulus gelijk had toen hij over de Joden zei: “Jullie zijn het Koninkrijk der hemelen onwaardig bevonden, van nu af aan ga ik naar de heidenen!” Hij zei ook over hen: “Ze zijn in strijd met alle mensen.” Iets dat misschien sommigen van jullie ook hebben meegemaakt?

IK HEB NU MEZELF GEVONDEN, zo’n 38 jaar later sinds mijn bekering tot het christendom, in het besef dat de kwestie van joods ongeloof verder gaat dan de weigering van de joden om te geloven – naar iets veel diepers, iets eigenlijk heel sinisters.

Het is bijna alsof hun ongeloof niet echt zo is (want het maakt hen tot de schuldigen, nietwaar?), – waar ze worden gedwongen te antwoorden: “Dit geloof van u in Jezus Christus is niet iets dat wij onderschrijven.”

Met andere woorden, het is een defensieve positie, een positie waarin de joden niet graag verkeren. Waarom? De joden hebben een obsessie voor controle – ze houden van, nee, ze moeten de leiding hebben.

En dus zien we de Joden hun ontkenning van Jezus Christus in een regelrechte oorlog tegen Hem overbrengen.

Nu hebben ze de touwtjes in handen en maken ze zich niet langer schuldig aan ongeloof, maar aan een campagne om iedereen om hen heen hun wil op te leggen. En dit wordt bevestigd door de heilige Paulus wanneer hij zegt: “Zij zijn de vijanden van het kruis.” (Filippenzen 3).

Zien wij deze vijandschap niet, dat wil zeggen hun regelrechte oorlogvoering tegen Jezus Christus overal om ons heen? Vanaf het moment dat de Joden op Ellis Island van de boot stapten, begonnen ze hun oorlog tegen Jezus Christus door te procederen tegen gebed en bijbellezen in de Amerikaanse openbare scholen.

Waarom haten de joden Jezus Christus zo erg? Hij die zoveel wonderen voor hen verrichtte, hun zieken genas, hun blinden, hun verlamden, en dan zelfs hun doden opwekte? Waarom haten de Joden Jezus Christus zo erg dat ze hun oren stoppen om over Hem te horen, en nu ook de oren van alle anderen? Ik zal het je vertellen.

De Joden haten Jezus Christus omdat ze er niet van houden om in een positie van “zwakheid” te verkeren. Om tot Jezus Christus te komen, moet hij toegeven dat hij heeft gezondigd en een Redder nodig heeft en daarom berouw moeten hebben en zijn gedrag moeten corrigeren.

De joden vinden dit absoluut weerzinwekkend. De Joden willen geen Redder. Ze geloven niet dat ze ooit hebben gezondigd. Ze zien geen noodzaak om zich ergens van te bekeren. De Joden verafschuwen gewoon het idee om op hun knieën te gaan.

Degenen onder hen, dat wil zeggen de rabbijnen en hun bewonderaars, die op zoek zijn naar een “messias”, willen dat hij de veroveraar van de naties wordt en hen de leiding geeft over de wereld.

Er bestaat niet zoiets als berouw in deze ‘messiaanse hoop’. En deze rabbijnse “messiaanse hoop” om de Goyim te veroveren, gaat omlaag naar de seculiere Joden die zich stilzwijgend onderwerpen aan de rabbijnen.

Jezus Christus werd gekruisigd door de Joden. Dit is een historisch feit. Want de Joodse leiders brachten Jezus Christus naar Pontius Pilatus met verzonnen beschuldigingen van subversieve leerstellingen tegen de Romeinen – zelfs toen ze Hem hoorden zeggen: “Geef aan de keizer wat van de keizer is.”

Het is een historisch feit dat Pilatus Jezus Christus wilde vrijlaten, maar de Joden stonden erop: “Kruisig Hem! Kruisig hem! Zijn bloed is op ons en op onze kinderen! “

Elke Jood die volhardt in zijn haat tegen Jezus Christus, in het bijzonder de “nieuwe vijanden” van het Kruis:

De Joden van de ACLU; de joden van de neoconservatieve beweging; de Joden die de Media en Madison Avenue runnen; de joden die Hollywood besturen met hun vuiligheid, hun gemene promotie van hoererij, homoseksualiteit en lesbiennes.

EN – De Joden die de Federal Reserve Bank leiden die John F. Kennedy hadden laten vermoorden voor het ondertekenen van een wetsvoorstel om het Congres hun grondwettelijk mandaat te laten gebruiken om zonder rente geld te drukken; enzovoort, enzovoort, tot in het oneindige – heeft het bloed van Jezus Christus op zijn hoofd en op de hoofden van zijn verwende, verwende, hooghartige kinderen.

NU DE JODEN HEBBEN BESLOTEN dat ze “aan Caesar zullen geven wat van de Joden is”, moeten ze nu dat God hun de dingen teruggeeft die van God zijn. En wat is dat? Zijn heilige vergelding die voor de deur staat …

https://www.realjewnews.com/?p=34

https://www.realjewnews.com/?p=180

https://www.realjewnews.com/?p=68

https://www.realjewnews.com/?p=184

Joden zijn NIET het ‘uitverkoren volk’

Christenen zijn Gods uitverkoren volk, GEEN Joden! , Joden en hun schuld aan deicide (godsmoord) , staat Israël: geen bijbelse profetie! , Joden zijn NIET het “uitverkoren volk” , waarom de joden Jezus Christus haten

Joden zijn NIET het ‘uitverkoren volk’

HOE KUNNEN DE JODEN die zich tegen hun eigen Messias, Jezus Christus verzetten, het “uitverkoren volk” zijn?

Zei Paulus, de Hebreeër van de Hebreeën , niet dat de Joden de vijanden van het Kruis zijn ? (Filippenzen 3)

Toen de heilige Paulus zei: “De Joden hebben de Heer Jezus en hun eigen profeten gedood; zij behagen God niet, maar zijn in strijd met alle mensen: ons verbieden het evangelie aan de heidenen te prediken, opdat zij zouden kunnen worden gered, om hun zonden altijd te vervullen; want de toorn van God is tot het uiterste over hen gekomen. duidelijk maken dat de Joden niet het “uitverkoren volk” zijn?

En heeft Jezus Christus Zelf niet geopenbaard dat de Joden van de Synagoge van Satan zijn ? (Openbaringen 2). Jezus Christus openbaarde ook dat de Joden geen echte Joden zijn toen Hij tegen de christenen van Klein-Azië zei: Ik zal hen die zeggen dat ze Joden zijn maar dat niet zijn, maar wel liegen, laten komen en voor uw voeten aanbidden . (Openbaringen 3).

Hoe kunnen dan de zogenaamde joden die nu de vijanden van het kruis en van de synagoge van satan zijn en die aan de voeten van christenen moeten aanbidden , het “uitverkoren volk” zijn?

Jezus Christus, de Messias van Israël, veroordeelde de Joden omdat ze Hem hadden verworpen toen Hij zei: Zie, uw huis wordt u woest gelaten. En je zult Mij niet zien totdat je zegt: Gezegend is Hij die komt in de naam van de Heer . (Mattheüs 23) Hoe kunnen dan de Joden wiens huis nu verlaten is het “uitverkoren volk” zijn?

Hoe kunnen dan de Joden wiens huis nu verlaten is het “uitverkoren volk” zijn? Toen de Joden hun tanden in de tanden wierpen dat zij het zaad van Abraham waren , antwoordde Jezus: “U bent uit uw vader van de duivel die vanaf het begin een moordenaar was.” (Johannes 8).

De Joden pleegden inderdaad de misdaad van alle misdaden, namelijk Deicide , toen ze Jezus Christus naar Pontius Pilatus brachten en eisten dat Jezus Christus zou worden gekruisigd, zelfs toen Pilatus Christus onschuldig achtte en Hem vrij wilde laten. (Mattheüs 27).

Hoe kunnen dan de Joden, wier vader de duivel is, en die moordenaars zijn zoals de duivel zelf door de Heer van Glorie te kruisigen, het “uitverkoren volk” zijn?

HEEFT JEZUS CHRISTUS NIET gezegd: “Wee u, schriftgeleerden en Farizeeën! Zodat u zee en land omzeilt om één bekeerling te maken. En als hij is gemaakt, maakt u hem dan dubbel zoveel kind van de hel dan uzelf? ” (Mattheüs 23).

Zelfs seculiere joden beschouwen de rabbijnen als hun leiders als het gaat om het interpreteren van joodse dogma’s. Hoe kunnen dan de Joden die kinderen van de hel zijn, het “uitverkoren volk” zijn?

Hoe konden de Joden tot wie Jezus Christus zei: Omdat u niet gelooft, u niet van mijn schapen bent, het “uitverkoren volk” zijn? (Johannes 10). Want tot op de dag van vandaag gelooft de meerderheid van de Joden niet in Jezus Christus. Wat is dan hun “uitverkorenheid” als ze niet tot de schapen van de Messias behoren?

De apostel Johannes zei: “Er zijn veel misleiders de wereld in gegaan die ontkennen dat Jezus Christus in het vlees is gekomen. Dit is een bedrieger en Antichrist. ” (II Johannes 1).

Hoe kunnen dan de Joden die tot op de dag van vandaag ontkennen dat Jezus Christus, de eeuwige Zoon van God mens werd voor onze redding, het “uitverkoren volk” zijn? Zullen we door de Joden worden “misleid” dat zij het uitverkoren volk zijn ? Wat is dan de “uitverkorenheid” van de joden?

In het boek Openbaring staat geschreven: Maar de angstigen en de ongelovigen en de leugenaars zullen hun deel hebben in het meer dat met vuur brandt. Dit is de tweede dood .

1. De joden zijn bang voor de dood.

2. Ze geloven niet in de God van de Bijbel maar in de god van de Talmoed.

3. De Joden zijn leugenaars. Want ze zeggen dat ze Gods uitverkoren volk zijn als God zegt dat ze een “vervloekt volk” zijn vanwege hun zonden. (Jesaja 66:20).

De enige “uitverkorenheid” van de joden is dus dat zij worden gekozen om de “tweede dood” te ervaren, dat wil zeggen, de “poel van vuur”.

MOZES OP WIE DE JODEN opscheppen als hun held sprak een zegen en een vloek uit over de Joden. God, zei Mozes, zou de Joden zegenen als ze hun liefde voor Hem zouden tonen door de “Profeet” te aanvaarden wiens leringen van de Joden zouden worden verlangd. (Deuteronomium 13).

Maar de Joden kruisigden de “Profeet” in plaats van zijn leringen te ontvangen over berouw en belijdenis van zijn goddelijke recht om gehoorzaamheid te eisen. De vloeken die Mozes over de Joden uitsprak, zijn dus de ervaring van de Joden in de afgelopen 2000 jaar. (Deuteronomium 28).

Gehaat, vervolgd, gecensureerd, (terecht), zwervend van natie tot natie wanneer ze uit hun gastnaties werden verdreven, en verwoestend waar ze ook gaan in hun haat tegen het christendom, de Joden hebben inderdaad de vloeken meegemaakt die van hen waren voorspeld door Mozes en de verwoesting dat Jezus Christus van de Joden voorspelde omdat ze Hem afwezen.

JODEN ZIJN NIET HET “Uitverkoren volk”. Christenen zijn het “uitverkoren volk”. God zei tegen Abraham: “Ik zal hen zegenen die u zegenen en vervloeken hen die u vervloeken. En in uw zaad zullen alle natiën gezegend worden. ” (Genesis 12:26).

Welke “zegeningen” hebben de Joden de wereld gebracht sinds 33 na Christus? Lees gewoon de krantenkoppen van vandaag en je kunt duidelijk zien dat de joden “vloeken” over de samenleving hebben gebracht.

De oorlog in Irak dient alleen de belangen van de Joden en hun bevordering van de Christus-hatende staat Israël. De tragedie van het World Trade Center was een gevolg van de zionistische agenda.

De secularisatie van de westerse samenleving wordt veroorzaakt door de joden, die de moraal van eens christelijke naties hebben aangetast, nu vol gruwelen van anale seks van homoseksuelen en het perverse seksuele gedrag van lesbiennes. Joden lopen voorop bij het promoten van deze perverse ‘alternatieve levensstijl’.

Zijn al deze dingen “zegeningen” van het zogenaamde “zaad van Abraham”, de Joden? Nee. Dit zijn allemaal “vloeken” die over ons zijn gebracht door het “zaad van de duivel”, de Joden.

Christenen ZIJN Gods “uitverkoren volk” – geen joden. Christenen zijn het “zaad van Abraham”. Dit is wat de heilige Paulus, de Hebreeër van de Hebreeën, keer op keer zei. Hier is een voorbeeld van de vele beweringen van de heilige Paulus dat christenen GEEN JODEN het zaad van Abraham zijn: “Indien gij van Christus zijt, zijt gij Abrahams zaad.” (Galaten 3:29).

TOEN JEZUS CHRISTUS tegen zijn discipelen zei: “Ik heb je uitgekozen dat je gaat en vrucht draagt ​​en dat je vrucht blijft”, werden christenen voor altijd verzegeld als Gods uitverkoren volk . Joden kunnen delen in de “uitverkorenheid” van de christenen.

Joden kunnen delen in de “uitverkorenheid” van de christenen. Joden hoeven niet door te gaan in een staat van “vervloektheid” en “verlatenheid”. Jezus Christus biedt de Joden de kans om Hem te omhelzen en om zijn gezegende naam te laten roepen. Ja, joden kunnen, als ze zich bekeren, ook christenen worden genoemd!

Ja, Joden, zoals ikzelf , een voormalige Jood en duizenden anderen zoals ik, kunnen zeggen: “Gezegend is Hij die komt in de naam van de Heer! Dan kunnen de joden uitkijken naar de hemel en niet naar de vuurpoel.

Broeder Nathanael … straatevangelist!

https://www.realjewnews.com/?p=60